fredag 16 september 2011

Summering

Har varit så mycket ett tag att jag inte hunnit skriva, jobbet tar all min tid just nu. Efter en veckas utbildning så har vi nu jobbat skarpt i några dagar och jag har redan sålt :) kul. Skönast är att slippa gå med ångest till jobbet varje dag som jag gjort många gånger på andra jobb. Nu vaknar man på morgon och tycker att det skall bli roligt att få komma dit. Vi är ett gott gäng som alla är lika hungriga och det smittar av sig så man presterar ännu bättre, hoppas bara vi får fortsätta med projektet. Skulle vara tråkig efter alla timmar av utbildning vi fått men skulle det hända så löses det med. Finns mycket annat att göra där jag jobbar, känns som ett ställe där jag kan stanna länge. Mitt mål är ju att bli teamleader och hoppas på att den möjligheten dyker upp i framtiden. Bra att ha ett mål.

Hemma så funkar det bättre och bättre, mycket har att göra med mitt nya jobb men också för att frugan mår bättre. Hon skall gå upp i tid på jobbet på prov och är självklart nervös men förväntansfull. Barnen mår bra förutom att lilltjejen är förkyld men är nu på bättringsvägen. Mycket skit som går just nu och alla verkar vara lite småsjuka, själv har jag haft feber och ont i halsen i ett par dagar. Man ser folk överallt som nyser och snorar. Så länge det inte är magsjuka så är allt ok,
usch. Värsta jag vet ärligt talat och faktiskt så har vi varit skonade ifrån det i många år nu men man vet ju aldrig.

Det är ju dessa tider nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar