lördag 22 oktober 2011

Harmoni

Det går riktigt bra på jobbet nu, säljer som en galning :) trivs verkligen där. Kul när man slår rekord. Eftersom jag har sådan erfarenhet av sälj så har jag blivit den som ger råd och tips till andra. Ovant för mig men lärorikt. Att arbeta mot den norska marknaden är så spännande och en riktigt bra erfarenhet. Trodde först att det skulle bli problem med språket men det är bara någon enstaka gång som man inte förstått, händer det så får vi hjälp. Hoppas nu bara vi får fortsätta.

Min fru mår bättre och bättre, märks väldigt tydligt. Visst, ibland så blir det bakslag men färre och färre. Jag fortsätter att ta hand om det mesta här hemma och jag trivs med det, skönt att känna sig behövd. Barnen har haft en jobbig period som lösts sig nu som tur är men det har varit mycket tankar och prat. Så mycket som dom små få gå igenom, hoppas nu dom får en tid med lugn och ro.

Dom är verkligen värda det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar