onsdag 24 augusti 2011

Förändring

Jobbet var inte riktigt som jag hade tänkt mig så istället för att sitta där och försöka ännu mer så tog jag och min chef beslutet att detta inte var rätt för mig. Synd verkligen för jag trivdes med kollegorna och rutinerna, men jag måste kunna försörja min familj. Jobbet var kul för jag älskar att prata med människor och när man får den där speciella kontakten med en kund så gör det att man orkar fortsätta. I slutändan har man ju fått en ny erfarenhet och säkert något man kan ta med sig till nästa jobb. Samma dag som jag slutade så ringde jag på ett annat jobb och fick komma till intervju nästa dag, här finns ingen rast och ro :) redan samma dag efter intervjun så hade jag gått vidare till sista och avgörande intervjun som är imorgon. Skall bli riktigt kul.

Jobbet är inom telecom, mobiltelefoni och bredband mot den norska marknaden. Administration, sälj och ordermottagning är precis det som jag vill arbeta med, helst också vara teamleader för en grupp människor. Jag skulle vara perfekt för det och det är det jag tänker bli. Det gäller bara att hitta jobbet som låter mig genomföra det.

Tänk om det blir nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar