lördag 20 augusti 2011

Tankar

Det går bättre och bättre på jobbet, har sålt varje dag nu sedan jag började. Fick förlängning efter provperioden så nu har jag ett fast jobb :) känns konstigt men samtidigt väldigt kul. Har ganska udda kollegor men man måste nog vara det för att klara av det vi gör. Det är ett krävande jobb som behöver full fokus, hela tiden. Men ger man sitt allt så får man så mycket tillbaka.
Har nog aldrig jobbat så hårt i hela mitt liv som jag gör nu, är riktigt trött när jag kommer hem på dagarna. Är en skön trötthet i och för sig för då har man ju uträttat något. Något som är riktigt jobbigt dock är att jag inte träffar min familj så mycket nu, saknar dom verkligen. Helgerna är så korta känns det som och det är så mycket som skall hinnas med. Man får göra det bästa av situationen.

Är så stolt över min fru som just nu är inne i en jobbig period men kämpar så otroligt mycket, I love her more than life itself. Jag gör allt för att underlätta hennes vardag och jag tycker faktiskt att jag lyckas med det. Finns inga ord som beskriver hur mycket hon ställt upp för mig och äntligen är det ombytta roller om jag får uttrycka mig så. Livet har en förmåga att bita dig i arslet när du minst anar det. Allt kommer bli bra, det får ta den tid det tar.

Och jag kommer finnas där hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar