onsdag 10 augusti 2011

Nytt jobb

Vad skall man säga?, huvudet är fullt av information. Det nya jobbet är faktiskt grymt kul och spännande, sålde för första gången idag :) det var meningen att jag och 2 andra skulle börja, det blev bara jag. Så en intensiv utbildning i måndags för att sedan sätta igång i skarpt läge på eftermiddagen samma dag, tufft men lärorikt. Satte mig på min plats och bara plockade upp telefonen och började jobba, har pratat med så grymt många härliga människor under dessa dagar. Kul att ha rutiner nu och nya arbetskamrater, vi kommer även bli fler denna månaden då 3 till skall anställas. Kul!

Imorgon bli det en tung dag, min bonuspappa skall begravas. Min fru och svärmor har valt ut våra blommor, skönt att slippa göra det själv. Skulle nog inte klara av det. Saknaden efter honom är fortfarande så fruktansvärt stor, vattnas i ögonen när man tänker.

undra när det går över....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar