torsdag 4 augusti 2011

Nörd

Idag blev det ett besök i staden, helt fel dag igentligen för det är en högriskmatch idag men allt gick bra. Det skreks lite överallt men polisen verkade ha allt under kontroll. Tänk att åka ända från Stockholm bara för att bråka när man istället kan njuta av matchen, fattar inte. Tänk på alla rädda människor, speciellt barn som går förbi. Ibland kanske man skall tänka lite mer på andra än sig själv.
Det är kul att gå i gbg och titta, finns så många roliga affärer. Älskar att uppdatera mig om nya tekniska saker och klämma på dom :) jag är verkligen en nörd. En ny telefon är på gång med dual core och 3D utan att behöva ha speciella glasögon, helt otroligt. Skulle aldrig själv vilja ha en sådan men jag förstår folk som vill, den skall vara något i hästväg. Jag nöjer mig med min HTC Desire Z med fysiskt tangentbord, underlättar skrivandet något otroligt. Har haft iphone 3gs och även fyran men man blir väldigt låst när man använder äppleprodukter. Min telefon skall vara öppen och användarvänlig, precis som den jag har nu.
Android är verkligen ett bra opsystem, öppet och lätt. Med alla härliga appar så blir det fullständigt, testade till och med att göra en app själv och lyckades. My Cats app (självklart :) och blev riktigt nöjd. Oj, nu blev jag helt plötsligt ännu mer nördigare..

Och jag älskar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar